فروش مدرک تحصیلی کارت پایان خدمت گواهینامه رانندگی

فروش مدرک تحصیلی فروش کارت پایان خدمت فروش گواهینامه رانندگی

فروش مدرک تحصیلی کارت پایان خدمت گواهینامه رانندگی

فروش مدرک تحصیلی فروش کارت پایان خدمت فروش گواهینامه رانندگی

  • ۰
  • ۰

مدرک تحصیلی استعلامی
دیپلم فنی حرفه ای، دیپلم آموزش و پرورش، مدرک کاردانی، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکتری


کارت پایان خدمت و معافیت سربازی


گواهینامه رانندگی پایه اول و دوم و سوم



ایمیل : Madrak.Co@gmail.com
کانال تلگرام : MadrakTahsili






فروش مدرک تحصیلی.فروش کارت پایان خدمت.کارت سربازی.کارت معافیت.مدرک تحصیلی.فروش مدرک معتبر.فروش پایان خدمت.فروش سربازی.فروش گواهینامه رانندگی.فروش گواهینامه.فروش دیپلم.فروش مدرک فنی حرفه ای.فروش مدرک کارشناسی.مدرک کارشناسی ارشد.فروش کارشناسی ارشد.فروش مدرک دکتری.فروش مدرک دانشگاهی.فروش مدرک تحصیلی استعلامی.فروش گواهینامه ماشین.گواهینامه 10 ساله.فروش مدرک تحصیلی

نظرات (۱۰۱)

سلام من گواهی نامه پایه سه میخوام لطفا کمکم کنید
  • سید کمال سیدی
  • لطفا با این شماره تماس حاصل نمادید برای اخذ گواهینامه پایه دو ماشین 09193753044
  • سید کمال سیدی
  • درخواست گواهی نامه پایه 2

    سلام چراجوابموندادید من گواهینامه پایه سه میخوام 
    گواهی نامه میخوام خواهش میکنم کمکم کنید
    این هم شمارم
    ۰۹۳۵۳۵۸۱۹۶۹
    برید توکانال ایدیشوبردارید پیام بدید
    سلام مدرک دیپلم می خوام وکلا 20واحدبیشترنمانده
  • عباس اسکندری
  • ایا کسی هم هست ک اینجا مدرکی گرفته باشه مثلا گواهینامه رانندگی
    سلام دوستان از 7 وز پیش تلفن موبابل متصدی وبلاگ خاموشه 
    و به نظر متواری شده دوستان اگر کسی مورد سو استفاده قرار گرفته به ایمیل زیر پیام بدهد تا به صورت جمعی شکایت کنیم

    البته اگر کسانی هم واقعا موفق شدن اینجا اعلام کنن

     Tt- math@sharif.edu
    سلام دوستان از 7 روز پیش تلفن موبابل متصدی وبلاگ خاموشه 
    و به نظر متواری شده دوستان اگر کسی مورد سو استفاده قرار گرفته به ایمیل زیر پیام بدهد تا به صورت جمعی شکایت کنیم

    البته اگر کسانی هم واقعا موفق شدن اینجا اعلام کنن

     Tt- math@sharif.edu
    خانم شقایق و فاطمه اقای اسکندری و سید کمال شما به نتیجه رسیدین؟  اتفاقی افتاده براتون 
    سلام ن خط خاموش جوابی هم نداده
    شقایق خانم شما پول هم دادین ؟ 
    بله متاسفانه
    شما چطور شماهم گواهینامه میخاسین پول واریزکردین براشون
    منم پول کارت به کارت کردم واسه ی آقای پرویز نوری قرار بود برام گواهینامه ی رانندگی بگیره الان 7 روزه موبایلش خاموش تو تلگرامم 7 روزه آنلاین نشده من 6 ماه بود که با کانال تلگرام ایشون آشنا شده بودم و به ایشون اعتماد کردم ولی فریب خوردم متاسفانه من گواهینامه ی پایه 3 میخواستم برای شروع کار 750 هزار تومان واسشون واریز کردم قرار بود مابقییشم موقع تحویل گواهینامه بدم بهشون؛ الان خبری نیست ازش انگار آب شده رفته زیر زمین ما اعتماد کردیم بهش این پول ها خوردن نداره من ایشون حلال نمیکنم
    هر کی به ایشون پول داده و برای اخذ مدرک تقاضا داده به ایشون به من ایمیل بدید آدرس ایمیلم هست منتظرم؛ در ضمن هیچ کدومتون آدرس ایشومنو ندارید آقای کشاورز؛ آقای اسکندری خانم شقایق شما آدرسشو ندارید
    دقیقا منم اعتمادکردم ولی خبری ازشون نیس فقط ی تلگرام داشم ی خط اعتباری ک خاموشه ٧٥٠٠٠٠تومنم واریزکردم
    ای بابا شقایق خانم شما چند ماهه با کانال ایشون آشنا شدید؟ چند وقته پول واریز کردید برای ایشون؟ آدرسشو ندارید؟ 
    ن ادرس ندارم ازشون من ٢٣شهریور واریزکردم شماچطور
    منم 26 شهریور برای ایشون پول واریز کردم؛ چند ماهه ایشونو میشناسید؟ باید هممون با هم هماهنگ بشیم ازش بریم شکایت کنیم پیش پلیس فتی
    دقیقا من ی دوماهی بود بیشتر گول چیزایوخوردم ک میزاشت توکانال
    باید هممون بریم ازش شکایت کنیم؛ شما اطلاع ندارید دیگه چه کسایی بهش پول دادن و الان شاکی هستن؟ باید هممون جمع بشیم ازش شکایت کنیم
    ن من نمیدونم ولی خداکنه اینجا پیام بدن تا متوجه بشیم چندنفریم
    خدا کمکون کنه ان شا الله همه بیان اینجا پیام بدن تا به قول شما بفهمیم چند نفریم
    نظر من اینه بریم شکایت کنیم ازش؛ موافقید؟ 
    من ک حلال نمیکنم اگ بخاد فقط سودجویی باش
    اره ولی خداکنه برای خودمون شرمشه
    منم حلال نمیکنم خدا لعنت کنه کسی که بخواد سر خلق الله کلاه بذاره؛ نظر من اینه بریم ازش شکایت کنیم
    سلام دوستان دو حالت داره یا گرفتنش یا اینکه فرار کرده شقایق خانم و همه کسایی که پول دادن به ایمیل من پیام بدن tt-math@sharif.edu

     منم کل پول گواهینامه ریختم از خرداد و بخش دوم شهریور 
    بقیه م اگ پیام میدادن خوب میشد 
    از چه لحاظ میگید خدا کنه واسه ی خودمون شر نشه چرا باید شر بشه
    خب خریدن گواهینامه کار غیرقانونیه 
    ما هممون اشتباه کردیم باید میگفتیم بهش ما نمیتونیم همینجوری بهتون رو هوا اعتماد کنیم شما باید به ما آدرستون بدید کاش آدرس میگرفتیم بعد پول واریز میکردیم اینجوری حداقل دستمون به یه جا بند بود
    این شماره تماس منه اگ خاسیدکاری کنیدب من اطلاع بدید چون این وبلاگ ازمایشت میتونه حذفش کنه ٠٩٠٣٨٩٦٢٨٤١
    https://t.me/joinchat/C432dQ8HTv94wPa9_c1mHw

    بچه ها یک گروه تلگرامی زدم هر کی پول داده بیاد اینجا تا تصمیم جمعی بگیریم 
    ادرس میداد اصن واس ی جای ک مانمیشناختیک بدجابحا میشد 
    https://t.me/joinchat/C432dQ8HTv94wPa9_c1mHw

    بچه ها یک گروه تلگرامی زدم هر کی پول داده بیاد اینجا تا تصمیم جمعی بگیریم 
    آقای کشاورز من ایمیل دادم بهتون جواب ندادید در ضمن هر کاری کردم نتونستم وارد لینک تلگرام که اینجا تایپ کردید بشم باز نمیشه
    اعتماد به یه مشت کلاهبردار همینه دیگه پیش خودتون فکر نکردین یارو چجور کارت پایان خدمت اصل صادر میکنه؟! گواهینامه ؟! مدرک تحصیلی از دیپلم تا دکتری تخصصی!!! واقعا خنده داره 
  • رضا منصوری
  • شکایت کردن از اینا بی فایدست چون اینا یه مشت کلاهبردار سودجو بودن که از ضعف افرادی مثه شما سوءاستفاده کردن شما دنبال خرید مدرک بودین درحالیکه میتونستین بجای پول خرج کردن مثه همه برید دنبال اخذ قانونی چیزی که میخواید
    سلام دیگه کاری که شده ما هیچ کدوم جای دیگری نیستیم من پیگیرم که این شخص رو پیدا کنم اگر کسی تو بانک اقتصاد نوین اشنا داره بفرمایند تا اقای پرویز نوری رو پیدا کنیم 
    دوستانی که به اقای نوری پول دادن زودتر اعلام کنند تا طرح شکایت کنیم امروز تعدادی جاعل دستگیر شدن 

    تو تلگرام پیام بدین 09192009056
  • جواد طواف
  • شکایت کنید ببینم پول گیرتون میاد یا نه؟ یه پول دیگه هم باید خرج شکایت و شکایت کشی کنین به خاطر کسخلیتون
  • عباس اسکندری
  • سلام اقای کلا کلاه سرمون رفته همه ب شمارت اقای کشاورز پیام بدید هیچ خطری برا ما نداره اگ تعداد زیاد باشه راحت گیر میوفته چون.حد اقل تعداد بالای پونصد نفر هست و.گیر میوفته ب اقای کشاورز پیام بدید ک ی گروه تشکیل بدیم راه داره
  • عباس اسکندری
  • تعداد زیاده اگر ک فقط از کشور خارج شده باشه الان یکماه ک انلاین نشده بیست روزه ک تو.کانال نیست دوهفته هست گوشیش خاموشه فقط اگ از ایران نره گیر میوفته چون پونصد تا ی تمنم گرفته باشه پونصد ملیون برده پیام بدید به تلگرام همین دوستمون اقای کشاورز هماهنگ کنیم 
    اقای طواف چقد بی ادب هستین پول مارفته شما نمیخاد شعورتونولکه دار کنید واقعا ک😒😒😒😒😏
    سلام دوستان من امروز به بانک مراجعه کردم و کلاه برداری این فرد به ثابت شد رییس بانک اعلام کرد وی بیش از 100 مورد دریافتی 750 هزار تومان داشته و الان موجودی وی 1 هزار تومان هست پس دوستانی که قصد شکایت دارند به من پیام بدن 09192009056 یا به ایمیلم ایمیل بزنن
    با سلام‌
    مزاحم شدم بپرسم برای یک پاسپورت آمریکایی با تاریخ اعتبار ۲۰۱۴ و پاسپورت ایرانی با ویزای آمریکا و تاریخ اعتبار سال ۱۳۹۴ و یک کارت معافی چه مبلغی پرداخت میکنید
  • شریفلاشاری
  • شریف لاشاری

  • محمدرضاجوانمردب
  • متقاضی گواهینامه ی پایه۱

    عزیزان. خواهراااااان برادرانم 

    ماه رجب هست.. من پول دادم ۸۰۰هزارتومان برای گواهینامه پولمو خوردند... کاری هم نکردند.. ایدی تلگرامش رو هم پاک کرد.. 

    کلاهبرداری کرد... خواهش میکنم پول واریز نکنید.. 

    من رفتم اموزشگاه امتحان دادم قبول شدم امروز... 

    خواهشا پول ندین.. همش دروغه... کلاهبرداری 

    من به شخصه پیگیری میکنم فتا اینارو بگیره

  • مرتضی خاهشمند
  • سلا،من یه کسیو تو اینستاگرام پیدا کردم که گواهینامه و کارت پایان خدمت ومدرک تحصیلی میفرپشه.همراه بااستعلام ،آیامیشه اعتماد کرد،خواهش میکنم جواب بدید..🙏

    توروخدا اعتماد نکنید به هیچ وجه حتی اگر کسی رو آورد که من گواهینامه رانندگی یا کارت پایان خدمت گرفتم ایشون مورد اعتماد هستش باور نکن خواهش میکنم 

    سلام گواهینامه پایه دو میخام مبلغش چقد میشه چقد زمان میبره ممنون

     

     

  • حمیدرضا حسنلو
  • حمیدرضا حسنلو 

    سلام میخواستم بگم گواهینامه پایه دو 

    سلام من گواهینامه پایه سه رو میخواستم میتونید کمکم کنید 

    سلام من گواهینامه پایه سه رو میخواستم میتونید کمکم کنید اینم شماره تلفنمه ۰۹۳۳۷۱۴۵۹۸۲

    باسلام من کارت گواهینامه رانندگی پایه ۳میخواستم میشه خرید اگه میشه به این شماره تماس بگیرید ۰۹۳۳۷۱۴۵۹۸۲

  • امراله بهمنی
  • سلام واقعا کسانی که پول دادنه حقشونه این بلا سرشون بیاد .بابا گواهینامه و مدارکی که نیاز با کارت هوشمند دارن غیر قابل خریدن هستن و فقط با انجام مراحل قانونی توسط خودتون انجام پذیر هست.شما با مراجعه به پلیس فتا و ثبت شکایت و پرینت حسابتون میتونید پیگیری کنید ولی باید اندازه ۵برابر پولتون خرج وبدو بدو کنید .از اول نباید این کارو میکردید.این آدمها هم میان مبالغ پایین میگیرن که شما دنبالش نرید وبخاطریکه مبلغش پایین هست شما قبول میکنید پرداخت میکنید.

  • سعیدرضایی
  • سلام گواهینامه پایه ۳ میخواستم

    من از یجایی د

    یگه تو پیج اینستا گواهینامه گرفتم

    من۱۲ساله میشه به ما گواهینامه به ما  میدهید 

    سلام بنده گواهینامه پایه سه میخاستم و مدارکم تکمیل است۰۹۳۹۲۲۰۰۳۷۸

     

    آقای امیر حسین. لطفا پیام بدید تا بگم

    آقای امیر حسین. لطفا پیام بدید تا بگم    ای دی تلگرام

    KAMBIZ_HSEQ@

    سلام من گواهینامه رانندگی پایه 3 در خواست دارم.

    کدملی1362855219

    شماره تماس:09912504032

  • میلادمیرخوند چگینی
  • گونیا مه

  • میلادمیرخوند چگینی
  • گواهینامه2

    سلام همشون کلاه وروارهستن گولشونا نخوریدپول منم حوردن شخصی بنام اشغال جبارصبوراینانون نجس برتخانواده خودشون میبرندکسی این اسم بگوشش خوردمواظب باشدکلاه ورداره کرمانشاهی هستش

  • جابر الجبارین
  • اصلا گواهینامه هم فرض براتون بفرسته .چه ارزشی داره وقتی که جعلیه و در سیستم ثبت نیس .

    سلام گواهینامه استعلام شده هم پایه اول .دوم سوم.با استعلام.من پرسیدم از چند نفر گفتن اول یه بیانه دادیم بعد آماده شدن استعلام گرفتیم بعد همرو واریز کردیم

    سلام گواهینامه استعلام شده هم پایه اول .دوم سوم.با استعلام.من پرسیدم از چند نفر گفتن اول یه بیانه دادیم بعد آماده شدن استعلام گرفتیم بعد همرو واریز کردیم

    هیچکس میشناسین گواهینامه پایه یک بده توسیستم ثبت باشه

    آقا کامبیز من خیلی نیاز دارم آی دی شما رو هم میزنم چیزی نمیاره لطفا یه ای دی یا شماره به من بدید

    برید ازش شکایت کنید نترسید 

    منم برا پایه یکم خواستم پول بریزم ولی از اونجایی که مطمعن بودم کلاهبرداری هست گفتم تضمین می‌خوام حتی ن آدرس دفتر داشت ن جای خاصی با ی افسر راهور مشورت کردم گفت ن کلاهبرداریه منم منصرف شدم

    منم پایه سه میخوام

    سلام واقعا چه مردم ساده لویی دهریم ما اخه کجا میفروشن این چیزارو مگه الکیه چرا یک ذره شک نکردین فرتی پول ریختین براشون

  • قهرمان فقیری
  • به من کمک کنید

    کسی گواهینامه رانندگی خواست تماس بگیره در یک هفته 09358319355

    این شماره ها هم کلاهبردار هستن

    09306240984

    09364854165

    09038968092

  • محمد امین درخشانیان
  • گواهینامه پایه۳میخوام لطفا جواب بدین

  • محمدرضا اکبری
  • سلام من یک گواهینامه پایه سوم میخوام میشه اگه واقعا راست هستش بیاید پیوی ممنون

  • محمدرضا اکبری
  • سلام من یک گواهینامه پایه سوم میخوام میشه اگه واقعا راست هستش بیاید پیوی ممنون abolfazlakbari 05427

    تا خر نباشه خر سوارم نیست

    سلام من ازشون خرید. کردم معتبرن 3تا پایه 1 و2گرفتم یکی هم براس برادر خانمم واقعا کارشون عالیه

    چقدر بی از مردم احمق بیسواد و کودن هستند.بهترین درخواست گواهینامه  در آموزشگاهها ثبت نام کنید. وقتی  گول حرفهای شیادان را میخورید و پول واریز میکنید حقتونه سرتون کلاه برود بس که احمق هستند.خاک تو سرتون.کسایی که  بابت گواهینامه یک ماه به خودشون زحمت خوندن نمیدن و میخوان یک شبه صاحب گواهینامه شوند بهتر که سرشون کلاه برود😅😅😅.

    کسانی که گواهینامه میخوان پول واریز کنند براشون گواهینامه صادر کنم

    کسی به اینا پول واریز نکنه کلا کلاهبرداریه من امتحان کردم میتونم هرکی خواست فیش هاش رو نشون بدم اول نصف یا بیعانه میگیرن بعدا وقت استعلام میگن پولو بزن فعال کنیم دروغه تو روبیکا هم خیلی زیادن اینم شماره منه  ۰۹۱۴۹۷۰۶۲۳۴

    اگه به همیم راحتی بود الان هیشکی سربازی نمی‌رفت یا نمیرفت وقتشو تلف کنه بره گواهی نامه بگیره اعتماد نکنید از راه درستش برید گواهی نامه بگیرید بدون استرس و ترس 

    مدارک

    صدوراسناد و مدارک‌رسمی‌ثبتی معتبربااستعلام

    🧾💻 تمامے مدارڪ کاملاثبتی،قانونی تضمینی با استعلام رسمی معتبرمیباشد🖨📄🖥

     

    ⬇️👇👇👇⬇️ 

    پایان خدمت و معافیت🪪

    گواهینامه💳

    مدرک تحصیلی🎓

    شناسنامه، کارت ملی،کارت اتباع 📰

    ثبت سند مالکیت ملک وخودروهای ایرانی و خارجی محضری📜

    کانون وکلا و دادگستری⚖️

    پروانه کسب🧾

    ویزا و مهاجرت 🛫

    تغییر سن

    و.... 

     

    شماره تماس📱09925786352#ایران #تهران#حمایت_طزارع#قزوین #مازندران #شمال #جنوب #تبریز #شیراز #کرمان #همدان #یزد #گیلان #گلستان #فارس #بلوچستان #کردستان #لرستان #ایلام #خوزستان #مرکزی #اراک #کرمانشاه #شیراز #ارومیه #بندرعباس #هرمزگان #سیستان #قم #اصفهان

    من گواهی نامه پایه سه میخوام کمکم کنید 

     

  • اسلام نصیری
  • من موندم این همه از همشهریان چرا ساده لوح تشریف دارن البته سرکسانی که کلاهبرداری ازشون شده حقشونه متاسفم که با این افراد با این طرز فکر در یه مملکت زندگی میکنیم 

    بله من ۶ تومن برا گواهینامه ریختم به حساب طرف گوشیش خاموش شد .جالبه شکایتم نمیشه کرد چون منم مجرم حساب میشم

    سلام دوستان من معافی عصاب و روان دارم گواهینامه پایه ۲ و ۳ بهم نمیدن قانونی چکار کنم اگر کسی هست میتونه راهنماییم کنه. این شماره.ممنون۰۹۱۳۸۱۸۲۸۷۸

  • جابر لکزایی فرد
  • سلام من برای گواهینامه پایه سوم مزاحم شدم .

    سلام دوستان اینها همش کلاهبرداری  هست  هر کی پولی داده ب ه شگایت کنه. هر کی می گه نمیشه شگایت کرد خودش کلاهبردار هست.  حتمآ  شگایت کنید بیشتر از این دوستان هم از بچه های کردستان هستن مواظب باشید 

  • احمد فتحی
  • سلام.من میتونم گواهینامه رانندگی برای شما تهیه کنم.اگه کسی خواست زنگ بزنه،09965970332

    دوستان من به ۲نفر پول دادم خوردن رفت

    یاسر کریمی

    میلاد ویسی

    این ۲تا دزد حرومزاده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی